NL- EN

Home - Kwaliteit - Klanttevredenheid

Klanttevredenheidsonderzoek? Zijn uw klanten tevreden over de samenwerking met uw organisatie?

Als professionele organisatie streeft u naar optimalisatie en verbetering van uw dienstverlening. Dat is een continu proces. Daarom is het regelmatig uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoek zo belangrijk. Want hoe denken uw klanten over uw bedrijf? Zijn ze tevreden of juist ontevreden? Wat vinden zij van uw prijs, kwaliteit, levertijd, levering en service?

Kortom Verzamel informatie van uw klanten en verbeter uw bedrijfsvoering, uw producten en diensten en de deskundigheid van uw medewerkers! En vooral: versterk zo de relatie met uw klant.

In een klanttevredenheidsonderzoek kunnen de volgende aspecten worden getoetst:

  • aanbod van huidige producten of diensten
  • kwaliteit van de geleverde producten of diensten
  • prijs-/kwaliteitverhouding
  • levertijden
  • service (bereikbaarheid, afhandeling van klachten, nakomen van afspraken)
  • communicatie
  • offerten en facturen

Zelf doen of uitbesteden Juist bij een klanttevredenheidsonderzoek moet u zich afvragen aan wie u deze taak toevertrouwt. Gaat u het onderzoek zelf uitvoeren? Of schakelt u een extern bureau in? Het grote voordeel van een externe partij is de objectiviteit. Uit eigen ervaren weten we dat klanten tegenover KMO Consult als onderzoekspartij veel opener zijn in hun antwoorden.

Meer weten over onze aanpak? Klik hier voor onze methodiek.

Interesse Heeft u interesse in een van onze diensten of heeft u vragen? Dan kunt u telefonisch contact opnemen via 074-291 93 93, wij kunnen u direct meer vertellen. U kunt ook ons contactformulier invullen voor een vrijblijvende prijsopgave of meer informatie.